2005年12月12日 星期一

By My Side

By My Side(原:孫燕姿-遇見)

Lyrics:林一峰 Music:林一峰 Artist:林一峰



Kiss me, goodbye, gone too soon

I did give you my heart can't deny

Hold on, let go, never sure

Only can make believe all this time



Coffee, cigarettes, not my style

Pretty faces around but not right

Don't cry, won't cry, I won't cry

Be with you I just close my eyes



*So far away I can hardly make you mine

 So long the day you were always on my mind

 But in my dreams never try to hold you tight

 Don't want awake find you ain't here by my side



Repeat *,*



When I wake up hope you were here by my side...



離別的吻,消散得太快,

我那全給你的心,無法否認。

堅持還是放手,從不確定,

唯有此刻才能相信。



咖啡與煙,不能令我迷戀,

身畔裙裾飛揚,卻尋不到那位夢中情人。

別哭,不要哭,我不會哭啊,

若是你在身旁我會安心閉上眼睛。



與你長相廝守遙不可及,

你卻一直在我腦海中揮之不去。

但夢裏從未將你擁緊,

害怕清醒時,你已不在。



期待醒來,有你長伴左右

沒有留言:

張貼留言